Klachten

Memira by Bergman Clinics neemt goede zorg serieus. We vinden het belangrijk dat onze cliënten tevreden zijn. Bij Memira by Bergman Clinics doen we onze uiterste best om u naar volledige tevredenheid te helpen, vanaf uw eerste bezoek tot aan uw herstel. Ondanks alle aandacht en inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. U kunt dan een klacht indienen.

  • U kunt erop rekenen dat we een klacht altijd serieus nemen en strikt vertrouwelijk omgaan met uw gegevens.
  • Het indienen van uw klacht geeft ons de mogelijkheid om samen met u een oplossing te vinden.
  • Ook helpt het ons om de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening te optimaliseren.

Wat kunt u doen als u een klacht heeft?

Als u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent, laat het ons dan weten. Bespreek eerst de klacht met de direct betrokkene of diens verantwoordelijke. Er kan sprake zijn van een misverstand en dan zoeken we graag naar een oplossing. Indien u uw klacht niet met de betrokkene kunt of wilt bespreken, kunt u zich wenden tot de klachtencoördinator van de betreffende vestiging.

De klachtencoördinator helpt u bij het zoeken naar een bevredigende oplossing voor uw klacht en informeert u over het klachtenproces. Bij de klachtencoördinator kunt u ook terecht voor al uw vragen omtrent klachten.

U kunt contact opnemen met de klachtencoördinator door het klachtenformulier in te vullen of te mailen naar: klachten@memira.nl
U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie van de klachtencoördinator.

Wat kunt u doen als u een klacht heeft?

Bekijk de Klachtenfolder.

De algemene voorwaarden opgesteld door de ZKN worden door Memira by Bergman Clinics in acht genomen, klik hier voor de algemene voorwaarden.

De geschillencommissie
De algemene voorwaarden opgesteld door de ZKN worden door Bergman Clinics in acht genomen, klik hier voor de algemene voorwaarden. Bergman Clinics is als lid van Zelfstandige Klinieken Nederland (ZKN) aangesloten bij de erkende Geschillencommissie ZKN. Deze onafhankelijke geschillencommissie kan een definitieve uitspraak over uw klacht doen. Meer informatie over de geschillencommissie kunt u hier vinden.