Corneel van Jaarsveld

Corneel is zelfstandig ondernemer in de evenementenbranche. Daarnaast is hij sportief. Hij is erg blij dat hij dankzij zijn SMILE ooglaserbehandeling verlost is van lenzen.

Reden behandeling  Het dragen van lenzen is vaak ongemakkelijk met diverse sportieve activiteiten.

Voor de behandeling Ik ben erg goed geadviseerd tijdens mijn intake gesprek in ‘s Hertogenbosch. Daar werd voor mij snel duidelijk dat de SMILE-behandeling voor mij een goede match was en ik hoefde niet lang na te denken voor ik besloot de behandeling te ondergaan. Het team van Memira geeft de mogelijkheden duidelijk aan en is helder in de communicatie over de impact die de behandeling heeft op je dagelijks leven (wat overigens erg mee valt). Daardoor maakte ik gemakkelijk een afweging voor mezelf.

Dag van de behandeling / In de kliniek Ik heb weinig zenuwen ervaren en heb rustig de stukken doorgelezen ter voorbereiding. De kliniek in Hilversum is een erg fijne plek waar je gemakkelijk tot rust komt en ik heel ontspannen aan de behandeling begon. Ik had voor mijn gevoel alle informatie, al is het wel even spannend op het moment dat het echt gaat beginnen. Ook na de behandeling ontving ik enkele fijne tips die me de eerste dagen hebben geholpen.  

Corneel van Jaarsveld

Werk:
Zelfstandig ondernemer (evenementen bureau)

Klacht:
Bijziendheid

Behandeling:
SMILE

Leeftijd op moment van uw behandeling:
35 jaar

Maak een afspraak

Bekijk welke tijdstippen er nu beschikbaar zijn om een afspraak te maken voor een vooronderzoek.

Of neem telefonisch contact met ons op via: 088 – 9000 680.

De SMILE ooglaserbehandeling is een ontspannen maar zeer professionele medische behandeling!

Na de behandeling In de uren na de behandeling heb ik wat ongemak ervaren, mijn ogen waren pijnlijk en ik ben vroeg naar bed gegaan. Gelukkig was mijn behandeling aan het einde van de middag, dus heb ik niet lang met de klachten gelopen. De volgende dag waren de klachten minimaal en heb ik al zelf kunnen rijden naar mijn controle afspraak!

Meerdere klanten

Minke Heidema

Minke Heidema

Marketeer

Minke Heidema Minke Heidema is marketeer. Ze was bijziend met daarbij een cilinderafwijking. De ooglaserbehandeling is haar alles meegevallen en ze is heel blij met het resultaat! Reden behandeling Tijdens…

Klacht: Bijziendheid / Cilinderafwijking
Behandeling: SMILE
Anne Schrama-Kiers

Anne Schrama-Kiers

Manager Operational Excellence

Anne Schrama-Kiers Anne Schrama-Kiers is Manager Operational Excellence. Ze droeg al sinds haar 8e een bril in verband met een hoge sterkte, maar kan nu zonder dankzij voorzetlenzen (ICL). Reden…

Klacht: Bijziendheid
Behandeling: Voorzetlenzen (ICL)
Corneel van Jaarsveld

Corneel van Jaarsveld

Zelfstandig ondernemer (evenementen bureau)

Corneel van Jaarsveld Corneel is zelfstandig ondernemer in de evenementenbranche. Daarnaast is hij sportief. Hij is erg blij dat hij dankzij zijn SMILE ooglaserbehandeling verlost is van lenzen. Reden behandeling …

Klacht: Bijziendheid
Behandeling: SMILE